Stackars människa!

Såg den här hemska bilden på facebook nyss, det första jag tänkte var stackars tjej! 
Hon ser vedervärlig ut på bilden. Hon är inte värd att se ut som en jävla 4åring som lekt lite med sminket. Är det bara jag som ser henne fin om hon skulle ta bort allt jävla skit. Hon är ju jätte fin i ansiktet i sig..fina ögon, näsa, munnen är nog finare om hon inte putar med läpparna. Hur kan en fin människa förstöra sig så mycket med lite olika produkter..hemskt faktiskt. Hennes hår ser ju ut som jävla lövhög. Jag har inget problem med tuperat hår alls..men det där är bara tovit. Snälla! hjälp människor som ser ut såhär..dom är oftast jätte fina utan allt jävla klet i anisktet.. om jag skulle träffa denna unga damen. Skulle jag säga åt henne att köpa en ny foundation. Folk i sverige tycker detta utséende är fel, jag har full förstålse för det. fine, jag gillar människor som vågar vara sig själva..men det här..FYFAN!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: