Sätter igång..!

Självklart så sätter jag igång min lilla syster med att baka choklad bollar till mig klockan kvart över 7 på morgonen, underbart snäll är jag!  Sov inte så värst bra inatt, somande vid halv 2..Låg och plugga hela kvällen/natten till SO provet "första världs-kriget". Men insåg sen att det inte det var värt det när jag tänkte sammanfatta för min far vad jag kunde.."det började 1914-1918"..Tyskland förlorade. Det är det enda jag vet,  endå så satt jag och läste några timmar..Aja, får väl skylle mig själv så börjar plugga i sista minuten:/

Idag blir det skola somsagt..får klara mig utan min lilla ASIMMA..hon är hemma idag. Efter skolan så ska jag umgås med min älskade påskägg, saknat det så..;)
uppdaterar senare..♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: