somsagt..

Akuten igår - Jag var på vårdcentralen vid 2 tiden för ett otäckt sår jag har, efter det så skulle jag och mamma handla, då fick jag extrema magsmärtor. Brydde mig inte så mycket eftersom jag tänkte att det skulle gå över. När jag och mamma kom hem satte vi oss i soffan och fikade, jag fick kramper i "vågor"(fram och tillbaka). Kändes som "värkar" typ. kommer och går hela tiden. När jag skulle försöka gå till mitt rum kunde jag inte ens röra benen för jag hade så jävla ont, så satt i soffan och grät. Jag brukar klara av magont jätte bra faktiskt..jag börjar ialf inte gråta..Men jag grät massor. Så jag och mamma åkte till akuten, där fick jag VÄNTA extremt lång tid. Fick ta mamma olika blodprover, urinprov osv. men dom hittade inte något speciellt. Dom tror att det var något med tarmarna att jag ex. äter dåligt osv. Det var ialf det som hände igår. Men jag ska till vårdcentralen och försöka göra en utredning, dom här kramperna i magen jag snacka om, får en sån varje dag unnifär(SVIDER). Den vara 5 sek. Men den här gången varade det hela 4timmar totalt..usch..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: