förlåt!

Jag ber om största möjliga ursäkt för dålig uppdatering på bloggen! Jag har vart dålig hela veckan så har tyvärr inte haft någon blogg-ork alls! Nästa gång LOVAR jag att skriva det här. Men är mycket bättre nu så nu kör vi igen ordentligt!  Sammanfattning av veckan: Måndags- gick hem från skolan pga allergi. Tisdags-Var hemma från skolan pga feber. Onsdag- gick till skolan för nationella prov i kemi, gick sedan hem för jag mådde inte bra. Torsdags-hemma, fredag-hemma. Det var väldigt kort sammanfattning men det duger!
Fredag kväll och igår kväll hände inte så mycket, väligt segt och var mycket trött..så satt mest hemma och spelade LoL, hihi..
Nu ska jag snart möta upp duckface och snacka lite skit med henne, resten av dagen är oplanerad så det blir väl antagligen att sitta hemma och spela, men det är kul! :)
Bild från i Fredags, lockade håret..vilket jag inte gjort sen jag gick i 4an:-)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: